söndag, maj 15

Överby och grill




Jag, mamma och syster åkte som sagt till Överby och shoppade i lördags från morgon till sen eftermiddag och det var jättelyckat! Hittade faktiskt inte sådär supermycket som jag brukar men jag hade inte jättemycket pengar på mitt konto heller, tyvärr. Det jag hittade var en mörkblå bikini med rosa småblommor på, en vistlänk och en tåring. Bara sommargrejor, men det är överlägset de roligaste kläderna att införskaffa sig av alla årstider. Efter Överbytrippen åkte jag direkt till en fotbollslokal där jag och tjejorna grillade och tittade på melodifestivalen. Var helt skör i halsen i slutet av allt skrik och hejande på Sverige och Irland. Hoppas ni hade en superbra helg!
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har google-konto,
klicka på namn/webbadress för att kommentera!