torsdag, maj 12

Med rosa naglar...


...sitter jag nu och skriver ett brev till en kontaktperson på Öland. Tänkte nämligen att jag skulle jobba där som dansinstruktör tillsammans med Vanessa. Har pratat med honom en gång innan så jag får hoppas att det blir något av detta! Min syster jobbade där året innan så man har ju en liten chans att få jobbet. Träffade på en söt liten parvel i trädgården förut när jag läste min bok ute i solen. Sprang direkt in i köket och hämtade lite hundmat och la framför honom. Han va en blyg en som gick in i buskarna igen men då kommer till höger om mig en annan igelkott som kommer fram och börjar tugga på maten. Supersöt! Nu ska jag kika på Eurovision Song Contest! Heja Sverige!

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har google-konto,
klicka på namn/webbadress för att kommentera!