söndag, maj 22

Calaisahelg

Har haft en underbart rolig helg och är helt slut nu. Fredagen började med att jag, Stina, Malin och Lovisa skulle ta en springtur i staden. Men när jag kom till Stinas hus (en halvtimme sen) var det en lapp utanför dörren där det stod att de redan hade sprungit iväg. Så jag sprang iväg och letade efter dem och hittade dem tillslut. Då sprang vi hem till Stina, bakade scones och myste på den solbelysta terrassen. Kvällen spenderades tillsammans med tjejerna på en kinarestaurang för att sedan gå hem till mitt hus och mysa med ansiktsmask och gurka för ögonen. Lördagen började klockan nio med att bege sig till Vara och repa ända till kvällskonserten klockan sju. Var tvungen att stå upp större delen av tiden så min rygg fick rejält med stryk den dagen. Men jag kan inte säga att det inte var värt allt slit för konserten blev jättelyckad. Idag har jag varit i stugan med pappa och grejat med mitt rum och har även varit på en väns teaterpjäs.
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har google-konto,
klicka på namn/webbadress för att kommentera!