torsdag, maj 19

Fail

Haha, idag har jag blivit, blöt, kall, förvånad och fått smutsiga (typ förstörda) favoritskor. Jag har nämligen trillat ner i bäcken. Oj nu låter jag värsta dramatisk för så dramatiskt var det faktiskt inte. Jag och Stina var ute i parken där det rinner en bäck med stenar stora som en dator som man kan hoppa på så att man kommer över till andra sidan. Självklart skulle jag utmana ödet och ta denna väg och tar sats, hoppar och trampar rakt ner i bäcken med mina vita skor! Det roligaste var efter första steget, då tar jag ett steg till och istället för att försöka nå andra sidan snurrar jag runt och klampar till sidan jag kom ifrån, vilket var en längre väg. Mina skor var inte så vita efteråt...
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har google-konto,
klicka på namn/webbadress för att kommentera!