lördag, mars 12

wow

Idag vaknade jag utan väckarklocka. Det var helt underbart! Min enda lektion började kl. 11 så jag fick sova ut tills jag vaknade av mig självt. Lektionen var multimedia och det är helt okej. Vi ska göra en kortfilm på 10 min så bra som möjligt och min grupp bestämde oss för att göra en komedi. Den ska heta så mycket som De tre vännerna och Oliver. Haha! Efter skolan gick jag och tre kompisar till ICA för att söka sommarjobb. Jag visste knappt något om det innan men tog det som det kom. Jag tror att intervjun gick bra men jag har sökt lite andra sommarjobb också bland annat i kommunen, Skara sommarland och jag ska även söka till McDonalds och några affärer vid torget så vi får se hur det blir. Imorgon blir det tjejdag! Det kommer bli grymt. Vi ska nämligen göra tre rätters bestående av följande:
förrätt: minipizza
varmrätt: spaghetti carbonara
efterrätt: vit chokladmousse
Och till kvällen ska vi tränga ihop oss i min säng och se på melodifestivalen.
Hoppas hoppas hoppas Oh My God med The Moniker går vidare. Ni får hjälpa mig att rösta på honom!

Har upptäckt något nytt i mitt liv; popcorn på påse! De smakar nästan exakt som biopopcorn. Indian popcorn cheddar

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har google-konto,
klicka på namn/webbadress för att kommentera!