söndag, mars 27

helgen


Jag har tyvärr inte hunnit lägga så mycket tid på bloggen denna helgen men den har varit helt underbar. I fredags var det våffeldagen. Jag hoppas verkligen att ni åt minst en!

I lördags blev jag så hemskt sugen på att göra en ansiktsmask att jag inte kunde hålla mig, och så blev det också. Det är så hemskt mysigt med ansiktsmask. Eller ja, mysigt kanske inte är det rätta ordet men.. Det är så speciellt. Man går runt och ser ut som en rymdvarelse och när man tvättat av masken så får man så len och mjuk hud att man bara vill gå och klappa på sina kinder hela dagen lång!
Efteråt blev min hud så len och fin så. Här är även mitt nya linne som jag shoppade i onsdags! En tydligare bild kommer. På kvällen var det ju Earth hour, och det glömde jag minsann inte. Vi släckte alla lampor i hela huset och tände mysiga ljus. Earth hour är en bra uppfinning!
På söndagen åkte vi ut till vårat nybyggda hus ute på landet. Och där träffade vi Stina och hennes familj. Det var soligt och myrorna vaknade från sina små bon.
Hoppas ni hade en superbra helg!
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har google-konto,
klicka på namn/webbadress för att kommentera!