torsdag, mars 10

Kallt!

Jag som trodde att det hade blivit vår, och så börjar det snöa mitt i självaste mars månad! Vad är det här? Jag som till och med har på mig mina vårskor. Men det är bara att längta vidare till sommaren... Idag vaknade jag med Evelina på en madrass bredvid min säng, jättemysigt! Vi fixade oss iordning på morgonen och gick till skolan tillsammans som om det vore helt vanligt liksom. Dagen innan hade vi fotat och resultatet får ni se inom kort! Vi gjorde även en sån där banan med choklad som man grillar över en eld i aluminiumfolie så att chokladen smälter och bananen blir varm, mmmums!
Nu ska jag redigera lite bilder både till collaget och till inlägg så hörs vi snart!
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har google-konto,
klicka på namn/webbadress för att kommentera!