måndag, juni 13

Stockholmhelg

Hejsan underbaringar!
Helgen har varit helt sjukt bra. Började med tjejkväll hemma hos Astrid med filmmys. Lördagmorgon spenderades i bilen upp till Barkarby(vilket jag alldeles nyss fick reda på att det inte stavades "Barkaby") där jag äntligen hittade ett par ljusa, jeansfärgade slimjeans. Helt perfekta! Efter detta tog jag och mamma av in mot stan där vi letade efter enligt mig Sveriges mysigaste konditori, Sunbergs konditori,  som vi till slut hittade. Det är ett gammalt konditori som funnits sedan slutet av 1700-talet och de gör Italiensk specialchoklad! På söndagen firade Sara sin konfirmation och det var jättemysigt! Fick träffa alla hennes härliga kompisar och mina typ nyfödda små släktingar.
Idag har jag jobbat på Sirius med barnpassning och denna gång var det 2åriga Alma och Mattis, och 3åriga Mille. Såå söta!
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har google-konto,
klicka på namn/webbadress för att kommentera!