söndag, juni 5

En liten olycka


Jag och Sara
Jag och Sara åkte till Evelina igårkväll för lite grillning tillsammans med andra tjejkompisar och hade det jättemysigt. Vid halv tolv ungefär bestämde vi oss för att åka hem till min sommarstuga genom att hämta en och en med moppen. Jag hann åka med både Annie och Jessica innan det blev Evelinas tur. Då hade det blivit ganska fuktigt i gräset så när jag skulle svänga ner till stugan så halkade moppen på gräset och jag och Evelina flög/gled/rullade från moppen och slog i backen. Självklart hade vi ju hjälm på oss så det gick bra med huvudet och halsen. Däremot där vi landade, jag på vänstra benet och Evelina på vänstra armen, tog rätt hårt och vi blev sjukt chockade. Men vi lever ju och ingen skada som man behöver åka in till sjukhuset skedde och moppen går fortfarande att köra med, så det är inga problem.

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har google-konto,
klicka på namn/webbadress för att kommentera!