lördag, april 9

Vill man vara fin får man lida pin

Oj oj nu har jag varit dålig på att uppdatera mig. I fredags var det PARTY för hela slanten! Fixning i 4 timmar och sedan party i 3 timmar! Temat på detta var då 70/80-tal vilket innebar att alla hade kläder som påminde om 70/80-tal. Själv hade jag ett vitt linne med färgad text instoppad i ett par höga (egensydda!) shorts, högklackat, massor av färgglada armband, lysande gröna "pluppörhängen" och lockigt hår. Det blev en riktigt lyckad kväll fast idag har jag skavsår och ont i hela fötterna. Men det var klart värt det. Idag har jag gått introduktions/handledarkurs för bilkörkort på 4h, så snart får Lidköpings invånare akta sig för då är Elvira i trafiken! Efter den kursen shoppade jag lite på staden med Jessica som jag visar en annan dag. Sedan åkte vi till sommarhuset och solade resten av eftermiddagen så jag hoppas jag har fått lite färg trots allt! Ha en fortsatt bra helg så hörs vi snart igen. puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har google-konto,
klicka på namn/webbadress för att kommentera!