tisdag, september 9

Hello you.


Absolut inte mycket, men en nypa av mitt liv det allra senaste. Nu bor jag ute på landet och får ta bussen som går alltför sällan för att kunna åka in till stan. Men snart, snart (förhoppningsvis i oktober(!) få jag mitt körkort, som jag har längtat.
 Jossan, underbara Jossan som nu åkt till andra sidan jorden för att hjälpa barn. Saknar sönder!!
Kuratorn som matchar väskan med jackan. Det är min mamma det!

 Temporära sleepovers när de är som bäst!!
Nya Olympus kameran som jag fick på min 20-årsdag är lika grym som jag älskar den. Åh som jag har längtat efter att kunna ta BRA bilder med en lätt kamera som är smidig att ta med sig överallt! Den kommer skapa många minnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har google-konto,
klicka på namn/webbadress för att kommentera!