söndag, november 25

Pearls, Black and Dress

Vaknade för en halvtimma sedan. Jag har kommit på att jag har världens ångest inför studenten nästa år. Jag. Vill. Inte. Sluta. Skolan. Det låter helknäppt jag vet, men jag kan inte tänka mig hur det kommer att vara att inte träffa så många människor som man gör varje dag året runt längre. Jag vill inte ha det som så att man vaknar vid tolv, käkar, sitter vid datorn, ser på en film och går och lägger sig. Vad är det för liv!? Det kan jag inte tillåta! Men ändå vet jag inte vad jag ska göra. Antingen plugga, Sverige/utomlands? Eller jobba, Sverige/utomlands? Om man ska söka in till nått inför hösten måste man göra det om några månader. Men jag får helt enkelt ta det som det kommer. Det får bli bra ändå, vad det än blir.
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har google-konto,
klicka på namn/webbadress för att kommentera!