torsdag, augusti 18

17 år!

För jag var sjutton år sjutton år i staden där jag växte upp och så, märker du hur fort det går?
Ja fy sjutton vilken bra födelsedag jag hade i shoppingstaden Göteborg! Köpte inte övermycket men det gjorde inget för vi bara strosa omkring precis som vi kände för. Hittade dock ett par svarta Silviajeans från Gina Tricot till hösten som jag ville köpa, några slags söta bokinläggslappar och ett parfymstick med vaniljdoft! Jag har kommit på att vanilj är det jag vill lukta, inget annat. Så från och med nu ska allt som doftar i mitt rum dofta vanilj! Fick ett jättesött uppläggningsfat på kvällen samma dag av Evelina med egenbakade cupcakes på och en sockersöt pärm med recept i. Lägger upp mer bilder om presenterna och själva födelsedagen imorgon. Sov så gott!
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har google-konto,
klicka på namn/webbadress för att kommentera!